ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

ثنا همه زیباییها

اولین لحظه های ثنا جون

1393/2/3 12:41
593 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من ازت خیلی ممنون از اینکه بهترین لحظه زندگیم رو به من نشون دادی . لحظه ای که هر دختری در آرزوی اونه . اینکه مامان بشه و فرزندش رو ببینه  .

قشنگترین لحظات زندگی من و بابا کیوان زمانی بود که تو رو دیدیم . چه روز خوبی بود.

ساعت 9 صبح 92/01/17 - زمانی که ثنا از اتاق عمل اومد بیرون تا باباش ببیندش

تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی مان نور امید را دمید .


قدمهای کوچکش برایمان پر از خیر و برکت بود .

 

الهی فدات بشم نور اتاق نمیذاشت چشماتو باز کنی

بالاخره چشماتو باز کردی - ساعت 12

لحظه های تنهایی من و ثنا

ساعت یک بامداد زمانی که تنها بودیم من و ثنا جون و مامان فاطمه که الهی فدای همه مهربونیهاش بشم مامانم خیلی زحمت کشید تا صبح بیدار بود.

مامان گلم خیلی ازت ممنونم خیلی زحمت کشیدی . خیلی . ان شاءاله بتونم ذره ای زحماتت رو جبران کنم .

 

پسندها (1)

نظرات (0)